Härliga Måndag!!!

image116

Sovit ganska bra i natt Engla vakna ngn gång o käka somna sen vidare tror hon vakna en gång minns inte haha.B har åkt till jobb,igår gick han på en liten promenix m Engla i nån timme,så lyxigt för mig!Passade på att städa som en tok då dammsög o torka alla golv o plocka undan.Idag vet vi inte vad som blir ska dricka mitt kaffe o äta mina nybakta muffins se på nyhetsmorgon m Engla som snart ska ta en powernap.Går väl ut ef det tar en runda på stan haha måste ha nya jeans men så jobbigt att prova.
Hoppas Alexandra har det bra i skolan idag!
Nu ropar Engla på mig MAAAAAAT MAMMA
Kristin

Hittade du några jeans idag? Du har inte lust att gå en sväng på stan tillsammans på onsdag? Kram

petra

KRISTN näpp jag var aldrig ut i dag vädret lockade inte...ons javisst så fall innan två har alex denna v oxå.

*Sofie*

Vilka söta prinsessor du har=)

Kristin

Ja men vi kan gå på fm när tjejerna sover, förhoppningsvis :) Ska vi säga 11.30 utanför hm? Kram

petra

Sofie:Tack så mkt!