Nattlampa

image232

Denna nattlampa har vi i vårat sovrum,den är perfekt hade en billigare variant från leklust som blev överhettad o bränd fy vad otäckt den gick jag tillbaks med,grejen var inte den att jag behövde mina ynkliga 75:-utan ville rädda liv på fler som kanske köper den men tyvärr säljs den forfarande det var en grön groda :-)
Den här barbarpapa nattlampan ändrar sken ef ljuset.
 Den är helt klart garanterat värt sina 199:-

Natti Natti.
Kattis

Wow, vilken ball nattlampa. Tänk om ungarna var små så man kunde få ha såna. Nu skulle det kännas lite fånigt att sätta i såna. :-)
Ha en bra dag!
K

petra

Kattis:jag har den i sovrummet då jag måste upp o amma på nätterna den e perfekt även om man inte har smått hehe;-)

Anna

Åhh en sådan fin ska vi nog införskaffa oss, jag hade en när jag var liten men det var bara en tråkig plugg.
Kram

Nathalia

Vad har du handlat den. Lappan gumman?
Jag som är mörkrädd. Vill ha två stycken i längenhetern.
Trevlig helg till er.
Kram