Fredags morgon

image479
Sovit gott mellan mamma&pappa våran lillprinsessa Engla




Min och Englas frukost visst är vi nyttiga hehe
image480
sussie

Åh...tänk om man va så ambitiös o gjorde så fin frulla varje dag!
Hoppas att ni får en trevlig helg!

Petra

Sussie:man tackar för det hehe inte alltid man får sitta äta ifred men det är en annan femma:-)trevlig helg.

Linda

Jag hade velat odla alla kryddväster men jag gillar typ bara persilja och timjan sm jag älskar så det får bara bli dom=)

Petra

Linda:okej de funkar ju de med :-)hörs i kväll då tjiihoo.

Linda

Nu har vi glufsat som små grisar här=)
Hörs imorn bitti, kram.

Linda

God morgon, jag hinner nog göra din blogg bara du vaknar haha. Ska ut på en promenad nu i solen=)

Petra

Linda:ajaj då;-)vi klev upp vid halv 8 slog på datorn nu.