Snacks Till Babyn...

Engla älskar dessa majsbågar ser lite coolt ut när hon äter dem,ser ut som cigarer säger Alexandra.

Inget socker el tillsattsmedel och laktosfri.
Till de större barnen kan man dippa bågarna i choklad och sylt om man vill.

junior majsbågar de e smaskens om ni frågar min Engla.




image494

Kristina

Hej, nu blev jag nyfiken. Var har du hittat dem? Jag har de "vanliga" majsbågarna.
Ha en fin dag!

Linnea

Vilken gullig förp.
Ha det bra! =)

Kristina

Hej hej..jag igen! Tittade igenom din blogg lite, hade kunnat läsa hela dan, men det har man inte tid med. Jätte trevlig kul blogg! Fina barn du har.

Petra

Kristina:Tack välkommen åter säger ja då;-)ska kolla in hos dig senare oxå lovar jag,majsbågarna köptes på hemköp.

Linnea:Tack det samma :=)

VintageRetroPrinsessa

Vart har du hittat dom =?
såg Ju coola ut
är dom från 6 månade eller ?
kanske man kan
ha med sig på turer i sommar :=)
nu vill jag oxå ha :0)

kram

Petra

Jessica:ingen åldersgräns:-)så fort de kan äta så funkar det nog bra köptes på hemköp

Linda

Det är dom som Kevin äter också=)

Petra

Linda:visst e de bra kram

Anna

Hm..kanske jag ska prova att ge Isabella. Hon knaprar glatt på smörgåsrån. Tack för tipset :)
Kram

Tess

åh de måste jag testa att ge noah!

Petra

Anna:ja äter hon rån lär hon gilla dessa bågar hihi Engla va lite fundersam i början men nu har hon snart smällt i sig hela påsen haha.

Tess:ja gör det lycka till!