Sommarlovet närmar sig.



Alexandra har snart sommarlov snart går min tjej ut ettan :-) Tänk vad stor hon blivit.
I dag fick en kompis hänga med hem ef skolan jag hämtade dem nere vid bussen som vanligt.
B och Thimmy kör hem hennes kompis nu,Alex har varit duktig och tagit eget intiativ att gå till sängs där ligger hon och läser en bok.

Jag har mest burit runt på Engla här hemma medans matlagning o städning pågått.
Nu väntar jag på en stor kopp te.

På återseende
Lotta

Ja snart är det sommarlov igen, gud vad tiden går fort.

Hoppas du haft en riktigt bra dag =)

Petra

Lotta:ja dagen har varit bra nu e jag trött :-)

VintageRetroPrinsessa

Måste börja med att påpeka vilke söt välkommen skylt ni har

är lite av en samlare av just den typen av änglar har en del en toa skylt bla till toan nere :0).



Fin Hon var i nya jackan ;).

Ja nu är det inte länge alls kvar till skolavslutningen den 4 juni ;)

Då kanske vi tom ses i kyrkan :0)



ha det finast på er alla :0)

Petra

Jessica:ja den köpte jag i vintras här i stan vill ha toa skylt vart hitta du din flirt flirt...jag älskar nämnligen dessa änglar ja med hehe

Ja vi lär ses i kyrkan kram Petra

VintageRetroPrinsessa

second hand hiii hiii