Teaterapan har fått Pippi ikväll...

image500

Kom nedspringandes från sitt rum och bara tjihooo här kommer pippi långstrump.....hehe
Vad får hon allt ifrån??
All energi ge mig lite av den Alex,själv känner jag mig som en blek zombi...som aldrig får sova!
Gott humör gör mig glad och det gör min storprinsessa men just nu ligger hon i sin säng o läser bamse.

     
Lotta

Visst är det roligt med glada o spontana barn, det är ju så de ska va´=)
Men ibland är det orättvist att de har överskottsenergi när en annan inte orkar nå´t, de kunde ju dela med sig lite ibland =)
Ha de så gott !!

Anna

Vad söt hon är! Ja lite av den energin skulle man verkligen vilja ha :)

Linda

Du är utmanad, gå in på blogg för att se mer info.
Kram

Petra

Lotta:ja precis man behöver en dos energi:-)Barn e oftast alltid glada o spontana det är så mysigt.

Anna:Tack ja energi behövs :-)särskildt nu när solen försvann från oss.

Linda:aha ska kopiera den snart då;-)kram