Nu är vintern kommen



Engla fick nya rådis vinterskor igår varma o goa för de små fötterna!




Nya fina varma vattentäta vintervantar från pop smart m dragkedja på sidan så man får
in den lilla tummen lättare.




Engla har precis somnat och jag tror att det kan vara för natten;-)hoppas.
Sedan vi böt rum har hon sovit mkt bättre om nätterna bara vaknat 2-3 ggr per natt och sedan somnat om lika fort.
Jag har fått jättesvårt att sova nu haha typiskt,men jag tror att min kropp e så inställd på att vakna så ofta.
Det går nog över med tiden men lite jobbigt att ligga vaken flera tim jag får väl räkna får:-)
Det bästa är ju att Engla kan få sova om nätterna nu.
VintageRetroPrinsessa

Hallå snyggingar :=)

vilka fina vinter saker Engla fick :=)

PoP vantarna har vi med men jag vet inte vart men jag tror inte vi hade dragkedja är från då Madicken var liten :=))))))



Ni får visa bilder på nya rummet :=))))

ha det finast kram

Mia

Hoppas hon somnat för natten! Visst är det svårt att sova bra när man är van att vakna ofta?! Men efter några nätter vänjer man sig iof men ändå.

Anna

Vilka fina vinterskor! Isabella fick ett par idag :) det har ju blivit svinkallt ute!! Burr!

Håller tummarna för att ni får sova bättre nu både du och Engla!

Kram kram

Petra

Jessica:japp ska visa ngn gång haha kram

Mia:nja hon har vakna men somna om igen hihi ja man vänjer sig väl

Petra

Anna:ja fy tusan de e vinter nu!jo då Engla sover mkt bättre kram

GucciMama

Måste oxå köpa nya skor till Valencia. Dagis väntar ju :-)