Höstlov


Igår morse landade vi på arlanda,skönt att bilen var parkerad i garaget och
väntade på oss;-)

Det är höstlov och vi är i sthlm!
idag premiär åkte vi buss till solna c shoppade lite kläder till oss tjejer och lovade Alexandra lunch på mc donalds.
när pappa B kom ef jobb för att vara snäll och hämta upp oss blev det en fika innan vi begav oss hem:-)

Det är regnigt o småkallt och jag har packat som en åsna,har ju inga varma kläder alls med mig.

Nu gäller sängen är kanontrött har en tjej som vaknar tidigt om mornarna nu så dags att tänka på refrängen:-)


Gårdagen middag behöver jag säga att det var gott?


De sötaste finaste tjejerna i kväll:-)
VintageRetroPrinsessa

Men guuud skämms på mig :S

Visste inte att ni var där nere hahahahha :0)

Gud så kul med höstlovet där nere

och du nej jag är inte ett dugg avis på eran sushi ;)



Ha det finast kram

Sandra

Åh, vad ni ser ut att ha det mysigt!

Låter härligt med lov i Sthlm..

Men själv så fick vi ju en bra början med lite snö här hemma =)

Ha en bra vecka! Kram..

J-A.S

Hejsvejs! Vi saknar er KramKram och den där sushin vill jag osså haaaaa =0)

/JennieAnn

Anna

Åh vilka fina tjejer och satan va goda dom där sushilådorna såg ut :)

kram kram

Tess

åh så mysigt ni verkar ha det!

Mia

Åh...lov i Storstaden är inte illa. Mumsiga matlådor!! Vill ha jag med!!

Petra

Jessica:jasså du visste inte?hehe kram.



Sandra:ja det e mysigt med höstlov och lite miljöombyte kram



J-A.S:Sushin va god:-)kul ni saknar oss haha detsamma kram kram



Anna:ja aldrig fel m sushi men denna gång va de från sumpan kram



Tess:vi har det såå mysigt här nere kram



Mia:inte illa i storstaden :-)kram kram

VintageRetroPrinsessa

Tsss nää eller så har du sagt det och det runnit ut i andra öret hahahha =)

smsa dig i går ang vilka nappar Engla använder latex eller silikon ?.



Träffade Alex pappa i dag på stan :)



Ha det finast där nere kram kram

Petra

Jessica:tjihoo man hör det man vill höra i sitt lilla öra;-) jag har smsa tillbaxs kram kramskumbanan