Lördagskväll


Morgonmys i soffan storesyster vaknade 6 i morse:-)

Imorse hade jag en pigg Alexandra ståendes vid min sängkant jag va dock inte lika pigg!
Tyckte att 06.00 lät som alldeles för tidigt så hon la sig i sin säng igen o kolla barn-tv tur det finns tv ibland:-)
Engla vaknade en 45 min senare och tyckte det var dags att kliva upp;-)Med ett leende på läpparna satte jag mig på toalettstolen och insåg att det är underbart att vara mamma!
Varför gnälla på en tidig morgon och att man blivit väckt 128 ggr per natt?
Vi är friska vi e krya!
Precis så tänkte jag sen gick vi ner o fixade frulle o såg på tv och åt en låååånglördagsfrukost:-)
B däremot har legat i sängen hela dan med magont inge vidare men nu e han på benen igen!

Alexandra har sin bästis här men just nu ligger de och sover sött sedan  1tim tillbaks.
De har varit fantastiskt duktiga de har bakat egna cupcakes så fina o så farligt goda!


Alldeles själva har de fixat med froosting o dekoration.


Det gäller att ha tungan rätt i mun:-)

Nä nu tänker jag gå lägga mig och pilla mig i naveln!!!
Tess

bra tänkt! så länge man själv, familjen och de nära och kära mår bra så ska man nog inte gnälla så mycket egentligen;)



så fina cupcakes tjejerna gjort!!

Amanda

Det är juh bara ett problem med min son. man kan inte vila även om han sover för han ska övervakas konstant. Så nttetid kommer här ett nattvak och tar hand om honom. Sitter bredvid sängen och tittar till honom hela natten. men nattvaket ska juh inte ta över mamma-rollen så därför får dom väcka mig när Ludwig vaknar. Så jag missar ganska ofta nattsömn plus att jag inte KAn lägga mig nåt på dagen. Men jag har snälla människor runt omkring mig som ställer upp och hjälper till någon gång ibland så jag kan vila.

Petra

Tess:precis:-)ja de e så duktiga och goda blev de:-)kram kram



Amanda:oj oj då förstår jag!sköt om er kram kram

Tindra

vad duktiga dem e

Petra

Tindra:ja de så duktiga:-)