Min bästa kompis är här!


Fruktstund frukt e gott:-)


Drikki är oxå gott:-)


Mammas hjärta ser på teletubbies och dricker drikki ur flaskan!


Bästa polarna :-)

Regnet bara fortsätter men vad gör det när man har glada barn här hemma som lyser upp i höstrusket:-)
snart ska vi gå på gympa tjejerna ska få svettas ett tag tsss....!!!
Sen blir det tortillatårta till middag för det va så längesedan nu.
Alexandra är glad att hennes kompis ska med på gympan och att hon ska få sova över här i natt!

Nu kallar plikten!!!1
VintageRetroPrinsessa

Engla är ju sååå sött :0)

Kul för Alex att hennes polar sover över :0)





kram

Amanda

Vad roligt att du gillade bloggen! Jag har sparat din också. Så himla söta bilder! ^^ Jag är ganska ny på detta med bloggande men jag är definitivt fast!

Linda

Jasså? Men dom där är nog för små so jag fick.



God natt

VintageRetroPrinsessa

Hallå Engla Bambi har en Fisher price telefon som låte om du vill ha vi har två kram

Petra

Jessica:Tack ja vi vill jättegärna ha telefonen tack för att du tänkte på Engla;-)

kram!



Amanda:alltid kul med nya bloggar.-)



Linda:ok!!!!

VintageRetroPrinsessa

Petra : Klart vi tänker på henne :0)

ha en annan kompis som fått alldeles för mycke hihiihihi ;)



Kram

tar med den då vi ses nästa gäng okej ?