Utmaning

Har fått en utmaning mia ang smink jag älskar smink men är för snål mot mig själv inser jag ef dessa svar ha ha köper bara budget!
Sminkar du dig varje dag?  
I stort sett nästan varje dag i dag gjorde vi ett break ;-)orka inte ville inte.

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags?
Med en liten som vill titta o hjälpa till så går det fort typ 5-6 min det går ju fort att sminka sig nuförtiden.

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad?

oj jag lägger inte ner så mkt pengar på det faktiskt jag är ganska snål mot mig själv (skäms skäms)

Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink?
Jag vill ha lyx:-)tror de e bättre o snyggare förpackningar he he

Vad använder du för smink till vardags?
Just nu använder jag bara maschara ögonbrynspenna ibland kajal rouge på kinderna oftast solpudder som rouge men nu har den blivit på tok för mörk måste köpa nytt smink ser jag haha

Utmanar nu ALLA som läser detta:-)

Mia

Åh, vad roligt att läsa!

Petra

Mia:haha okej!