Dissar örnsat i övik.

Nu har våran tv inte funkat på ett helt dygn....????!!
Knackade på granntanten i går kväll och hon sa att hela huset har råkat ut för samma sak.
Jag ringde örnsat men en jäkla telesvarare fick man tala in på för deras teletid är mellan 10.00-14.00 friskt jobbat!

När kl började närma sig kväll typ idol dags blev ja lite irreterad och ringde örnsat på deras internet support för den va ju öppen till 23.00 men hade BARA med internet att göra!så den sega jävla norrlänningen som svarde sa att han inget kunde göra och att mitt meddelande boooorde komma in seeeeenast i morgon fuck you säger jag!

Ingen tv funkar fortfarande!!!!!!!!
dissar denna jäkla skit örnsat mkt dåligt!

sega norrlänningar!

Dags att dra vidare från denna stad usch usch vad jag irreterar mig på sådanna saker de e så segt när man behöver hjälp i denna stad ingen som vill jobba?????
Tess

så drygt! hoppas verkligen det kommer igång så du kan se idol ikväll.. kram

Linda

Tack men jag kommer inte att hinna ta det lungt hehe

Petra

Tess:ja det har precis kommit i gång haha ja idol vill man ju inte missa e beroende kram på dig!



Linda:jo lugna ner dig qvinna;-)kram kram