Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter




Gick ut på en liten tröst shopping runda:-)
Hitta en massa fint från Lindex till Engla guuud jag bara dog när jag såg alla dessa elefanter o myror.

provade själv jeans till mig själv på H&M men min mobil ringde typ heeela tiden så det var bara att skita jeansen de va ändå för långa.Synd då Engla sov så gott i vagnen men jag får ta en tur i helgen när B är hemma.

Trist väder ingen sol idag jag e trött o less vill ha hem min kärlek Nu men i morgon kommer han ;-)
Inte kan fanskapet ringa heller grrr dålig täckning där ute i vischan.
Jag blir stressad när man ringer till folk som inte svarar.Guuuud som jag tokringde honom i går kväll då!
Sen svarar sötnöten att han låg o läste en bok grrrrr En del har det bra men snart kommer han hem o då sätts han i stenhårt arbete där med basta för JAG ska ha min EGENTID och det är NU. Puss vad jag älskar att bråka med B ;-)
Men jag är inte bara MAMMA!

Nu ska jag dricka kaffe o se om Engla snusar gott i vagnen

kram till er alla

Görel

Så fina kläder du köpt. Jag gillade speciellt klänningen och tightsen. Läckert! Önskar jag hade en liten tös!

Anna

Vilka fina kläder Engla har fått. Dom är ju så fina, fem myror är fler än fyra elefanter-kläderna.

Kram kram

Petra

Görel:Tackar för det ja det är kul ef som man såg ju på fem myror när man var liten.



Anna:Tack ja de e så underbart söta ville ha allt:-) kram kram

Tess

vilka fina saker! älskar lindex barnkläder!

Petra

Tess:ja de har såååå mkt fint:-)

Mia

Åh, de var ju underbara...får nog springa in på Lindex jag också.

VintageRetroPrinsessa

Ho hoo hoo samma lika Bambi guuud så snygga dom kommer att vara :=)))))))))))



Vi får höras msn sen kram bruden :=)





pssst föräldra möte i dag var du där ?

Jag glömde hahhahahahah ;)

Kristin

Haha du köpte typ hela serien du :) Men det gjorde du rätt i för det var väldigt snyggt! Jag köpte klänningen och tightsen till Nova. Kramkram

Petra

Mia:ja skynda dig de tar slut fort!



Jessica:ja de blir störtcoola jue :-) nej inge föräldramöte i går vi har den 11 sept.kraam



Kristin:ha ha ja hela serien :-) guud de e ju så sött då blir de oxå lika då o lika störtcoola kram

VintageRetroPrinsessa

Aha trodde att alla hade f / möte i går hihiihi ;)

Petra

Jessica :nepp tydligen inte tur för min del ja hade inte kunnat gå om de va igår!