Nytt på bordet



Idag mina vänner blir det sushi som står på schemat!
Jag och en god vän med våra döttrar ska promenera ändå bort till sushi stället ;-)

Nu har jag lite brådis måste hinna in i dusch o sminka mig o klä mig
fixa engla.
hänga tvätt
kanske hinna dammsuga annars tar vi det i em
måste ju ha fredagsfint här hemma:-)
B har en kompis som ska åka bil hit ända från sthlm hoppas han kör försiktigt!

Härligt med helg då vi kan vara tillsammans igen!
Tindra

älskar blommor, så vackra

Fåfängan

Åh, vackra blommor. Och sushi som grädde på moset. Gott!!

Petra

Tindra:ja de livar upp :-)



Fåfängan:jag älskar sushi så gott:-)

VintageRetroPrinsessa

Förska blommer är så vackert :0)



Fina bollar Engla fick av pappa B :0)

Petra

Jessica.ja de e jätteroliga bollar,blommorna var av bättre kvalitet denna gång.