Sushi&Chai


Engla provar matstolen på rest mata mig,superlycklig:-)


Jessica tog en 12 bitars sushi med Lilla Bambi :-)

Hann precis till sushi stället innan regnet vräkte ner,phu vilken tur!
Engla fick prova en ny rolig matstol de hade medans Bambi sov en kort stund.
Sushi va hon inte så förtjust i,hade ju ätit en halv burk pasta hemma innan:-)

Ef maten drog vi vidare jag med Engla på arm o vagn i nästa hand;-)
kolla runt lite i galleriorna men hitta inte så mkt med 2 mammiga bebbar :-)

Vi avslutade våran dag med att Jessica bjöd mig på chaite på barista!

sen kom regnet tillbaks och älsklingen hämtade upp oss med bil :-)

Tack för i dag Jessica vi ses snart igen ;-)


Det var så gott att jag blev tvungen att handla med mig en burk hem
VintageRetroPrinsessa

charmtrollet Engla ;)

tack för en fin dag i dag :0)

man skulle ju kunna kalla att vi hade ett fett träningspass i dag ;).

seg logg tar ju 1000000 år att ladda upp en bild ;).



Hoppas att maten smakade som Björn lagade till och att det gick bra med besöket



Va fan ser ju ut som en rix mongo på bilden mohahhahaahah ;)





Puss puss

Tess

så mysigt med god mat, trevligt sällskap och en liten shoppingtur ;)

Petra

Jessica:haaaahaaa nä du e så söt ju sötnöt ;-)

ja vi har ju alltid träningspass tjihoo....maten god besöket verkar trivas;-)kraaam

Petra

Tess:ja det är sant:-)

Mia

Mmm, sushi är aldrig fel...det där chai-théet blev jag nyfiken på.

Petra

Mia:Det måste du bara prova supergott man blir beronde hehe.