Älskade barn



Thimmy blev så glad när Engla ville vara en stund tillsammans med honom på rummet
Hon är ju såååå mammig annars.


En puss på kinden :-)


Måste ju kolla lite  cartoon network i brorsans
 säng!

Mina fina barn tänk att det skiljer 17 år mellan dem!
Anna

Vilka fina bilder!

Hoppas ni får en mysig helg!



Kram kram

Sandra

Åh, vad det ser mysigt ut =)

Har ni blivit av med bordet än eller?

Annars kan du gärna få kolla måtten.



Själv så har vi nyss kommit hem från en veckas semester som bara blev jobbig.. både jag och Theo har varit sjuka och min rygg har krånglat! Så nu är det skönt att vara hemma..



Läste tidigare att ni skulle sälja lite möbler också, vad är det för några möbler ni vill bli av med?



Vi får ta och ses och fika nån dag!



Ha en härlig helg! Kraam..

Petra

Anna:Tack detsamma kram



Sandra:ja de e så mysiga ihop:-) bordet var 96 cm brett,1.80 m långt. vi får ses något snart tycker jag kram

vintageretroprinsessa

Älskar sista bilden .

Den utstrålar kärlek syskonkärlek så underbart :)



bambi lekte med Kenny tidigare i kvll satt mös i soffan sen kicka hon ut han på golvet hahahha :)





Kram på er

Stina

Åh syskonkärlek, det är så fint! Längtar tills jag får uppleva detsamma.

Petra

Jessica:Tack ja det e så mysigt med syskon kärlek:-)kram



Stina:ja visst e det fint ha en trevlig kväll