Drömhuset

Äntligen kan jag väl säga det
JIPPIE  vi köpte det
inflyttning till midsommar :-)

Jag är så jävla glad :-)
Lotta

Så skoj! Förstår att du ser fram emot det nu då =)

Mysig resa ni haft med,har läst igenom de andra inläggen med. Här har våren också kommit i lördags var det nästan sommarvärme men nu är lagom "aprilligt" ute =)

Ha de så jättebra,kram !!

Anonym

GRATTIS!!!! Va roligt för er!

Kram kram

Kristin

Grattis, vad kul!!! Du får visa bilder på huset sen så jag får se hur ni ska bo. Kram

Tess

åh, fi fan vad gott!!

stort grattis!!!

vintageretroprinsessa

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ men guuuud så kul :)

Snacka om vuxen poäng :)

Flyttar Alex ner med er ?





Åhhhhhh vi får prata via msn sen kraaaa,

Cia

Stort grattis till husköpet! Va roligt för er.

Kram

Petra

TACK TILL ER ALLA :-)JAG ÄR SÅ GLAD NU OCH ALLA FLYTTAR NER UTOM STOR THIMMY SOM SKA GÅ KLART SKOLAN HÄR UPPE KRAM TILL ER ALLA ÖNSKAR FAM OLSSON LINDE ÅKERMAN.

Amanda

Nej men STORT grattis! Blir så glad för er skull! ^^

Erika

grattis till er! :D roligt med hus

Anonym

Grattis till huset gumman!

Nu väntar jag på en inbjudan ditt sen ler

Anna

Ja det avr jag som gratulerade som nummer två där uppe...såg att namn och allt inte kommit med :)

Jag vill oxå hitta ett hus!! Grattis igen!

Kram kram

Petra

Amanda:Tack så mkt KRAM



Erika:Tackar tackar tjejen:-)



Anonym:?hihih



Anna:Tackar jag äntligen hitta vi vårat hus trodde det var kört ett tag ;-) Du får ta med dig Isabella o hälsa på oss i sommar:-)

lolla

Jippie vad kul grattis grattis till att bli husägare

det är ju såå härligt att bo i ett eget hus..

kul blogg du har förresten...

kram lolla

Petra

lolla:Tack ja nu bor man snart i hus kram

Nathalia

Oj såg nu att jag ej fick med mitt namn.

var jag som skrev grattis till huset gumman.

Nu väntar jag på en inbjudan i sommar ler

Kickan

Hejsan! Grattis, grattis. Då måste vi försöka träffas lite oftare :) kramiz

Petra

Nathalia:tack hehe



kickan:Tackar tjejen;-) kraam

Jeanette

Grattis! Det var inte igår vi hördes vid. Kul att ni flyttar ner. Lite närmare så kanske vi kan ses något. Kram Kram

Jeanette

Grattis! Det var inte igår vi hördes vid. Kul att ni flyttar ner. Lite närmare så kanske vi kan ses något. Kram Kram

Petra

Jeanette:TACK ja det känns underbart kul du kommenterade det blir ju täby i dina gamla trakter:)

kram kram