Godmorgon Påskafton


Hittade ett sött påskhus att förvara sitt påskgodis i till Alexandra på guldfynd.


Godmorgon alla trevliga!

Natten har varit allt från lugn Engla vakna 111 gånger o blev irreterad över att hennes näsa blev täppt
Host host o lite vatten sen somnade hon om.

Just nu sover hon brevid pappsi så sött :-)

Alexandra vakande med tuppen tittar tv o spelar nintendo ds och väntar på mamman ;-)
Har kommit in i vårat sovrum o tittat till mig ngr gånger ;-)

Snart dags för frulle
min mage skriker av hunger.






Värsta största nöt-cremen






Lite av godiset barnen ska få i sina ägg
Men först frukost.

I Englas ägg ligger det en tröja och två nappar :-)

Även pappan i huset har fått en påskpresent hittade en fin tröja till honom!

Nu kallar plikten!
JOSEFINE

godmorgon :D

lolla

morning

vilket sött påskägg du hade och barnen blir nog väldigt glada av det där godiset. det passade även mig hihi....

ha en härlig dag tillsammans....lolla

Petra

JOSEFINE:morning :-)



lolla:ja det passade även mamman hihi blev så sugen när jag la i allt godis tack detsamma

Daniel

Så mycket godis... se till så de inte får magont bara! :)

Petra

Daniel:hehe jag ska se till att de inte äter så mkt;-)

emily

Nej det är fruktansvärt orättvist!!



Hur blev påskafton, lyckat??

kram

Petra

emily:nej det finns ingen rättvisa :-( lyckat påsk blev det för vår del kram