Kycklingsallad




God kvällens!

Haft strålande sol heeela dagen :-)
Varit ute och ätit glass i den gassande solen med barnen.

Hoppas att vädret håller i sig denna påsklovsvecka.

B var på besiktning allt gick bra vi ska även köpa deras trädgårdsmöbler ,gräsklippare vedklyv ,ved,krattor,sågar o verktyg o guud vet allt för ett rimligt pris.

Har precis ätit kycklinsallad och citronvatten till mIdda

Har även en apa som trycker på tangenterna här nu en riktig klåfingrig liten en :-)
Aldrig får man vara ifreeeeeed inte ens på skithuset höhö.That´s life om man har småbarn.

B kommer hem på fredag gaaah känns som hundra år dit just nu
ska bli härligt att bo ihop snart på riktigt igen.
För just nu så gör man allt allt allt ensam.





Våran smarriga kycklingsallad


Alexandra sitter uppe o spelar data och är utråkad får se om det blir något besök på badhuset med sin pappa i morgon.

Mammsen ringde nu ikväll,kanske inte lika förvirrad då hon klara att ringa mig;-)
Men sjukdomen tar på allas krafter,jag tycker så jäkla synd om henne som får tillbringa både jul nyår påsk på ett sjukhus

Ja så roligt har jag i mitt liv just nu,men det finns väl ljus för mig oxå eller hur?
vintageretroprinsessa

Tjoooo kyckling sallad hur gott är inte det då :)

duktig du är :)



Hoppas att ni har ett bra lov :)

kenny somna utmattad på soffan efter glass :)

har vat ute nästintill hela dagen med sina vänner och oss :)



kraaaaamr till er

Petra

Jessica:ja vädret var ju kanon;-)värre idag

kraaam till er oxå:-)

Erika

vad gott med kycklingsallad!