Smakprov



Så här ser det ut just nu på våran blivande terass
B var där igår på besikning
Dessa möbler har vi köpt sååå fint m vitt :-)

vintageretroprinsessa

Guuuuu så läckert :)

Hur fint som helst :)



Hallå du försvann msn är där nu höll på me dmat till kenny :)





Kram

Linda

Fint=)



Jag har skrivit ett inlägg nu om vad som har hänt.



Kram

Petra

Jessica:ja min jäkla lap top lever sitt eget liv hehe visst va de fiiint kram



Linda.Tack ok ska gå in o läsa tjejen;-) kram

Tess

åh, så fint!

vita trämöbler är verkligen supersnyggt!

ser fram emot bilder på huset sen;)

TorrHumor - Bloggen

OMEH Tjeena snygging! Du har väl inte glömt bort att kolla in Sveriges torraste sajt! Ny humor på www.torrhumor.com ! Ps, ha en GRYM dag!

Erika

gu vad fint!

Anna

Riktigt fina möbler!! Jag är oxå väldigt svag för vitt! Mysigt det ser ut där på uteplatsen!!



Kram kram

Petra

Tess:tack ja jag lovar att de kommer en massa bilder på huset i sommar kram



Torrhumor: :-) ok



Erika:Tack!



Anna:ja jag gillar vitt ;-)sambon e dock inte lika intresserad av vitt. kram kram

Lotta

Jättetjusigt =)

Ser fram emot fler bilder av huset!

Kram på dig !!

Petra

Lotta:Tack ja det kommer hus bilder så fort vi flyttar hehe kram