Älskar dig!


Min och Englas härliga 20gradersvarmapromenad:-)

Pratade med Thimmy i dag han sa att det snöat i övik
Här i sthlm har det varit kanonväder

Känns ledsamt att lämna mamma här och åka hem igen
man tänker och tänker på den hemska sjukdom hon går igenom
man gråter och man skrattar vartannat.
Allt kan ju vända så fort man är aldrig säker.



Vink vink från gungan :-)

När jag ringde mamma för ngn timme sedan sa hon att hon älskade mig :-) klart hon gör det vet jag ju!
men tankarna for runt i mitt huvud vad mena hon?Jag älskar dig sa jag oxå,vad hon inte visste var att jag fällde en tår,skönt att hon inte kunde se mig för jag måste vara stark inför henne.

Om du älskar någon-Tala då om det!
Mia

Er dag ser ut att ha varit kanonbra!

Det är jobbigt att ha någon så nära som är så sjuk och utgången så oviss....maken T hade en syster som gick bort i cancer för ngt år sen. Så jag har ju varit nära honom och sett hur hårt det tagit på han.

Tänker på dig!

Petra

Mia:ja det var varmt o skönt!ja du livet e bra orättvist och man känner sig som världens mest ensammaste då ngt sådant händer tack för din omtanke det värmer!