Mellis ute

Ännu en dag i värme :)
Skolstarten igår gick bra jag var med en stund på morgonsamlingen:)Engla satt så tyst o snällt på en stol så det funka bra.
På kvällen däremot när Alex skulle sova så var hon irreterad o sur och sedan blev hon ledsen
Hon tyckte det var jobbigt att börja i ny skola:(
Allt tar ju tid ibörjan med nya kamrater och ny fröken o allt.
Nya rutiner

Imorse följde jag med till skolan och prata med fröken för Alex ville absolut inte gå till skolan
Men hennes dag hade varit mkt bättre idag och hon var GLAD när hon kom hem:)
Fick även cykla hem själv idag.

Just nu sitter hon och skriver i sin skoldagbok de fått.


Mellisdax på alltan :) varmt varmt


Engla tyckte det var varmt.


MIN goda smörgåstårta till mellis:)mums mums

Passade på att sova middag med Engla en tim i dag det behövdes var helt slut är inte van att kliva upp med tuppen;)
Ögonlocken var tunga redan vid 10.00 så jag visste inte vad jag skulle hitta på för att hålla mig vaken men Engla hjälpte till hon tyckte vi skulle bygga lego på hennes rum :)
sen blev det film i sovrummet sen slocknade båda två vid halv 12 så härligt:)


Härligt att kunna sitta ute och äta god mellis med kidzen.
Johanna

Härligt det ser ut!!! Här skiner inte solen och det är riktigt höstigt i luften. Inge skönt. Du får skicka en kram till Alex och be henne kämpa på, hon är ju en toppentjej så det är klart att hon kommer in i klassen vad det lider men det är inte lätt! Bytte själv skola när jag skulle börja 5:an å det kändes skit! Men det är tur att det går över snabbt och sen är det som glömt. Tur hon har hittat kompisar i området. Känns som om det var lättare där är här i stan... Medelåldern kanske är lite yngre i ert bostadsområde nu:) Kram på er och ha en riktigt trevlig helg, det ska vi ha.

Petra

Johanna:åh gulliga du jag ska ge henne en kram:)jo medelåldern e här haha massor i vår ålder och det känns ju bra!jag tror hon kommer in i skolan så småningom hoppas i alla fall men hon e ju så tystlåten o låter alla andra gå före vill få henne att tuffa till sig lite:)kompisar har hon ju härhemma och det känns bra:)kram kram

Fåfängan

Se underbart skönt ut!

Stackars Alexandra, det måste verkligen vara tufft att börja ny skola.

Håller tummarna för henne. :-)

Mia

Oj, det var jag som skrev under Fåfängan. Sorry!

Petra

Mia:ja liten stackare men det går nog över får vi hoppas!

Erika

vad fint väder nu har då :/ skicka solen till norrland nu :P hehe



ha en bra dag