Poolhäng


Engla m brorsan i poolen.

Nu har Thimmy återvänt till örnsköldsvik igen tråkigt värre.
Men så är det när man e tonåring och vill hem till polarna :)

Känns både och när han lämnat oss här
Finns en stor osäkerhet som vilar
tyvärr fortsätter killarna som misshandlade honom i våras att besvära honom.
De står utanför hans bostad o håller koll på honom
sedan misstänker vi att de stulit brev vi skickat till Thimmy m nycklar i som skulle överlämnas till övikshem
så nu e vi skyldiga övikshem 3000:-
Men det hoppas jag att Thimmy tar upp i anmälan
jäkla idioter som inte kan lämna han i fred jag blir så förbannad på dessa svin.

fegisar som måste vara 6 st mot en stackare.
sedan hota han till livet hur fegt är inte det?
sedan sparka sönder hans brevlåda,men nu har vi ringt om det så de får fixa nya lådor som är låsta.
Fan e det för fel på killen som inte ger sig tyvärr är han en knarkare så man vet aldrig vad han kan hitta på.

usch nu har jag fått morra av mig lite!



Världens bästa storebror till snart 3 systrar:)


alla kidz i poolen med mami :)


syrran e oxå e favorit att få bada med!
Tess

fy fan vilka svin, blir så arg på sånt!

usch de skulle haft sig ett kok stryk helt enkelt.



pool bilderna ser underbara ut, kan inte jag få eran pool ;D



ha det fint kram

Amanda

Vilka härliga bilder! Verkligen lyx med egen pool. Jag förstår den blivit väl använd i denna värmen. ^^



Tråkigt att folk inte kan visa någon som helst respekt i dagen samhälle. Och att dom kan hålla på och förstöra så bara för att. Hoppas ni kan gå till botten med det en gång för alla. :o/



Kram

Hemma hos Katta

Då ligger vi vääldigt lika med andra ord, kul!



Vad läskigt det lät när jag läste om att ni fått göra fler tester. Huh! Tur att allt såg bra ut i alla fall! Det där var min mardröm...



Ha en mysig kväll! Kraam /Katta

Kristin

Usch, jag förstår att du är orolig för det där lät inte alls kul :( Härliga badbilder!! Kramkram

Erika

tråkigt med sånna dårar!!



underbara bilder

Cissi

Läs min blogg Petra och alla andra innan ni ens kommenterar. Ni har bara hört en version, här får ni den andra versionen, -utan lögner.

Enjoy!

Renée

vilken fin blogg.

Kunde aldrig tänka mig att du var 38 år! Ser yngre ut (på et positivt sätt) hehe! Grattis till tillökningen!

Petra

Cissi:haahaa du om någon borde veta att jag tar inte min son i försvar då det gäller dumheter men i detta fall e han hotat och vad gör man då som mamma?jäkla fegt av J och hans polare att vänta ut Thimmy på kvällarna utan för bostad skärp er för helvete!

C

aa, men du verkar inte ha någon bra kontakt med din son om du inte vet vad han håller på med här uppe. Om du säger att det är fel på knarkare så trycker du ner din egen son. Han säljer och röker på själv. Han har själv skrivit det till mig, har dock tagit bort smsen men om du vill se sms kan jag fixa så att han skriver nya.

E

Cissi nu får du fan ta och skärpa dig, bara för att du är tillsammans med knarkaren ger det fan inte dig rätt att sitta här på thimmys morsas blogg och skriva skit! du vet mycket väl vad knarkaren och hans kompisar gör, du är bara för blindögd för att se det.