Saknar saknar saknar dig mamma




Jag drömmer om din varje natt
Du finns i mina tankar hela tiden
Jag saknar dig så oändligt mycket mamma
Jag önska att jag fick krama och hålla om dig igen
Det är så tomt när du inte finns här
Jag kan inte ringa dig
jag kan bara sakna dig

Jag skulle så gärna vilja veta hur du har det där uppe med änglarna.

Mamma jag saknar dig
Jag älskar dig
jag skulle så gärna vilja höra din röst och se dig skratta och le.

Alldeles för tidigt lämnade du vår jord
vi skulle gjort så mycket roligt nu när vi flyttat ner
varför ska livet vara så förbannat orättvist för?

Det finns folk som super o knarkar och vill ta sitt jävla liv låt dem dö istället.
Varför ska alla fina människor dö i från oss de som verkligen kämpar mot sjukdomar

åh vad min saknad e stor just idag :(


Erika svarar

vad fint skrivet!



svar: mitt järnvärde är mycket bättre nu så jag vet inte vad huvudvärken kan bero på just nu, grymt irriterande är det. men som du säger vädret är ju väldigt upp och ner och jag är rätt känslig för väderomställningar

anneli

KRAMAR till dej

Livet är fruktansvärt orättvist:(

*Sofie*

Åh jag blir helt tårögd=(

Fint skrivet och vacker liten hörna du har med din mamma!!!!

KRAM

Linda

Jaaa men jag måste ju hitta ett par först:P

vintageretroprinsessa

så fint skrivet petra och så fint du gjort för din mamma.



kraaaaam

Petra

Tack era kommentarer kram till er alla.

Anonym

Känner inte dig, men jag beklagar sorgen..:(

Det är bara att kämpa vidare,