Skolstart!


En fin gammal skola :)


Imorgon börjar skolan igen!
Dags med tidiga mornar och nya rutiner
Lite pirrigt allt känns det även för mig.
Alex ska ju börja i en helt ny skola med nya kompisar och ny fröken
Men det ska nog gå bra för henne.

Har packat nya skolväskan med de böcker hon hade då hon gick i övik för att visa nya fröken vad hon pysslat med:)
även frukt är nedpackat.
på schemat står det syslöjd första lektion spännande spännande.

Jag hoppas att allt kommer att gå bra och att hon får mkt nya fina kompisar.
Jag hoppas att hon ska trivas och känna sig trygg
Det känns lite blödigt i mammahjärtat men vad gör man då man har flyttat nästan 60 mil det finns liksom inget alternativ
Kompisar har hon på gatan här vi bor även en tjej som sov kvar här hos henne igår kväll kommer att gå i samma klass som Alexandra och  det känns bara fint.

Hur som helst så önskar jag dig en bra skolstart i morgon Alexandra
Mamma älskar dig!
Emily

ååh det kommer säkert gå toppen bra men jag förstår att du är lite orolig. Jag kommer vara döende när engla ska börja i skolan, herregud! hehe.

Mindy

God eftermiddag..Det kommer ske mera i barnkammaren längre fram..ska bli så skoj att pyssla om till honom.Ha en skön torsdag.kram

Anna

Oj va spännande! Det kommer nog att bli kanon!



Kram kram

Mia

Åh, jag förstår dig. Det är lång bit ni flyttat. Och hitta kompisar och hitta sin roll i en ny stad är nog svårt. Men jag håller tummarna för att hon är tuff. Som du säger, så har hon ju redan en kompis..och det är ju alltid skönt.

Tess

spännande!

hoppas det gick bra idag!

vintageretroprinsessa

Vilken fin skola Alex ska gå i :)

Hoppas att hon ska trivas där :)



Massa kramar

små räkorna

är det kyrkskolan hon har börjat i??

hoppas att allt gick bra idag!!:-)

men jag förstår samtidigt att det är lite pirrigt när man ska börja i en ny skola,ny klass och när man dessutom inte känner en kotte.tur att hon har lärt känna en på eran gata iaf,så hon känner lite trygghet.min tjej började oxå i skolan idag-förskoleklass!!!hon längtade såå....men allt gick så bra eftersom att hon blivit inskolad på fritids innan.men som förälder vill man ju vara med lite mera än vad man får....så nu har jag oxå skolbarn,helt otroligt!!!:-)

kram,kram

Amanda

Vad spännande med skolstart! Och vilken fin skola! Det ser jättemysigt ut.



Tack för omtanken! Ludwig mår lite bättre nu och vi har fått komma hem igen.



Hopas allt är bra med er?

Kramar

Petra

Tack för era kommentarer

Små räkorna:japp de e kyrkskolan:)

KRAM till er alla