Ultraljud



Igår var vi på odenplans läkarhus och gjorde vårat 3:de ultraljud men igår blev det ett
fastställt datum:) japp nyårsdagen är jag beräknad.

Över två tim var vi där tog sådan tid kvinnan som undersökte mig först kunde inte se barnets hjärtljud så bra så hon ville att en doktor skulle titta på det,efsom jag gjort både cub och fostervattenprov är de extra nogranna.
Vi fick sitta läääänge i väntrummet.
Men allt var bra även denna gång men man blir fundersam.

Den lilla grodan där i magen rör sig mkt om nätterna och man känner sig som en klump när man ska vrida och vända sig i sängen hehe.

Nu dags för frukost
sedan ska vi kika lite tapeter till kontorsrummet och vardagsrum
Ikväll ska även besöka grönan :)

kram och ha en fin solig tisdag
Amanda

Nyårsdagen av alla dagar. ^^

Du är ju lika bra som jag på att pricka in din graviditet. :o)



Jag har alltid sagt, när som helst...bara inte till jul. Och när kom Ludwig? :oP

Nathalia

Vad kul att allt är,bra med lillan

Krammmmmmmmmmmmm

Erika-one chic mama

Ja jag förstår inte att H&m som är så stora inte kan pimpa upp sin mama avdelning någongång! konstigt faktiskt, dom skulle ju bara tjäna på det.



Kul med ultraljud, men du kanske hoppas på att bebis väntar tills början av januari? :-)

Nathalia

Föresten Petra!

Vad har du handlat den snygga träjan/blusen du har på dig på bilden?

Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Oj va skoj:) hehe....ultraljuden var väl det enda jag gillade med att vara gravid....så jag hoppas att du trivs bättre än mig:)



Finfi är du iaf:)



kramar

FruSofie

Vad skönt att allt såg bra ut=)



Du strålar!!



Hoppas ni haft en fin dag, kram

Anna

Va skönt att det var bra tillslut!

Nyårsdagen var ju bra timeing ha ha!!

Fin bild på dig!



Kram kram

Sandra

Ja, vi tajmar ju lika bra med det här med bebis! =P

Den 25 är det som sagt beräknat.. men hur har dina andra kommit? För tidigt eller för sent?



Ang det här med vagn så har jag också tittat på babyproffsens..den är ju fin och bra som du säger.. men det jag inte gillar är att man inte kan ha barnen vända mot sig då de sitter i sittdelen.. jag har hittat en man kan ha som man vill.. men den säljs inte längre i Sverige men jag hoppas kunna fynda en begagnad =) Kolla in dem här: http://www.firstwheels.nl/sv/city_twin/

Petra

Amanda:hehe jag hoppas den kommer 1 jan :)alla mina andra 3 är födda i september så jag lyckas då allt;)kram



Nathalia:ja hon verkar må bra där inne;)tunikan är från Gina Tricot 199:- kram



Erika:jo en januari tjej blir nog bäst;)



Maja:nja vet inte om ja trivs som gravid hehe



Fru sofie:Tack fina :)kram



Anna:ja här ska vi tajma hehe kram



Sandra:men var det december du skulle ha?thimmy kom en v sent Alex kom prick på dan engla kom 4 dar sent,vagnen var störtcool o smart ja man vill ju se den lilla när den ska börja sitta går den inte beställa på nätet då?jag ska snoka vidare nackdelen var väl de små hjulen men här i sthlm har vi ju inte så mkt snö hihi



Maria

Va skönt att allt var bra med lillen i magen. Hoppas allt är bra annars! Hej hopp

Maria

Va skönt att allt var bra med lillen i magen. Hoppas allt är bra annars! Hej hopp