Det är så tomt utan dig!



Innan Thimmy åkte hem i förrgår så åkte jag och han tillsammans till mammas minneslund.
Det var första gången ef begravning som vi besökte platsen

Det känns så tomt utan dig mamma
Vi saknar dig så otroligt mycket
Men får hoppas du har det bättre där du är och slippa få lida som du gjorde.
Men vi saknar dig mamma
Nu kan jag inte ringa till dig hur mycket jag än vill så går det inte
Jag vill så gärna ringa och berätta hur barnen mår och vad vi gjort
Nu när vi bor i sthlm känns det så tomt utan dig,du skulle ju få vara med oss och sitta i trädgården och sola
Men jag hann inte ens flytta ner innan du lämnade denna jord
Jag hann inte ens berätta att jag var gravid och det gör så ont i mig
Allt som jag velat sagt
Men du var så sjuk att inget hade gått in ändå
jäkla sjukdom du hade som var tvungen att ta ditt liv.

Jag minns sista gången vi träffades och jag kände på mig att vi inte skulle ses något mer
Jag hade bråttom till arlanda för mitt flyg hem till övik skulle gå inom kort men jag ville så gärna se dig innan jag åkte hem jag hade tre minuter på mig att säga hej
Det kändes så tungt du satt i soffan på vårdavd o stirrade o pillade på duken som låg på bordet och jag kom inrusandes med frukt till dig och det ville du ha sa du :) du åt upp alltihop tror jag ;)
sen sa jag att jag hade bråttom med flyget
men åk då sa du :) vad gör du här om du har bråttom till flyg skynda dig.
jag pussade dig på kinden och vi sa att vi älskade varandra
sen sa du jag vet att du älskar mig och det kändes så varmt 

personalen på avd sa att du hade rymmt ut till balkongen senare när jag gick
kanske gjorde du det för att vinka till mig?

Jag älskar dig mamma och jag saknar dig oändligt oändligt mycket!



lämnade en sten som jag köpte till mamma när hon var sjuk och en skyddsängel som hon hade fått av någon när hon låg på sjukhuset.



så fridfullt och fint på minneslunden


Jag försökte att hålla mina tårar tillbaks inför Thimmys skull men när han kramade mig så brast det
jag kunde inte sluta att gråta
Där stod vi båda två och grät en stund 
Det kändes så konstigt att besöka minneslunden min mormor och morbror ligger på samma plats
Känns som det blivit så mkt begravningar på kort tid inom familjen.

Jag och Thimmy fortsatte sedan hem till min syster och fikade och pratade och Thimmy träffade sina kusiner!




 
Erika

fint skrivet.. tänker på er!

Petra

Erika:Tack :)kram

Lotta

Vilken jättefin plats o så vackert skrivet av dig !

Många kramar !!!!!!!!!!!

Petra

Lotta:Tack snälla:)kram

GucciMama

Jag beklagar verkligen:-( Jätte fint skrivet