Barnvagnsdjungeln






Eller en UJ



Lutar åt att det blir en Baby travel.



Idag när Björn kommer hem från jobbet så blir det barnvagnsjakt igen,tänkte åka till babyproffsen o babyland i barkaby.

Tycker syskonvagnarna känns så stoooora att köra men det blir väl en vanesak.

Ska bli spännande att få testa lite med Engla i :)


Någon som vet vilken som är smalast av dessa vagnar?
Jag kommer ju att åka en del buss i sthlm ha,ha hur det nu ska gå!
johanna med tyra och pyret i magen

jag har osså forskat i syskonvagnarna för ja åker osså buss, åh baby travels går in i bussar!! vi köpte en beg. carena!!



hmm ja man vet ju aldrig när de smål liven kommer titta ut:)

Kristin

Har en kompis som har syskonvagnen av babytravel och hon är nöjd med den. Jag har ju den som singel och jag gillar ju den med. Hoppas du hittar något som passar. När jag har kört syskonvagnar (med barn i då) tycker jag det värsta är att det blir så tungt, skulle ta mig upp för en trapp och det var ju inte helt lätt. Men det kanske säger mer om hur otränad jag är, haha. Kram

Petra

Johanna med tyra och pyret i magen:ok bra att veta:)



Kristin:jo jag har bara hört bra om babytravel så det blir nog den men det e klart de e tunga ha,ha tränad som otränad kram