Bebisväskan e inte packad men snart så!


Detta tänkte jag ta med mig till BB när det blir dags :)


En söt liten kanindress med söta små tassar :)

Ska även packa ner en mössa för det har jag glömt,sedan e jag klar mer än så här blir det inte för jag tänker faktiskt åka hem när allt e klart:)tror jag ha ha


Har kännt mig slö i två dar nu vet inte om det beror på att jag skippat järnet,men jag e så dålig imagen så jag måste ta en paus.Eller så är det julmaten ?vad vet jag.

Börjar längta till bebisflickan nu :)
Tycker det snart är på tiden hon vill ut,jag e svullen som bara den i mina fötter o händer nu.
Ska bli skönt att få bli normal igen,kunna andas och kunna röra sig igen:)
Jag är verkligen stor nu och det tar på ens krafter.

Det jag längtar mest över är att få känna att det ska bli skönt att få sova,just nu e det inte ett dugg trevligt jag är rörelsehindrad ha ha
stånkar o stönar och snarkar och pratar i sömnen om nätterna så rest av fam blir störda.
Tänk att bara kunna få vända sig i sängen utan att behöva stöna som en gris
slippa alla toabesök,slippa hasa sig upp ur sängen med armbågarna för att händerna e helt bortdomnade.

Tänk vad kvinnor ska gå igenom
män män män vad de slipper smärta.
Erika

tack detsamma! åh sådan söt liten kanindress, så mysigt att din lilla snart är här! förstår att du bara går och längtar extra mycket nu

Therese

den kanindressen skulle jag med vilja ha så fin! Hoppas du får ordning på väskan, jag hann inte öppna den först efter förlossningen så nästa gång ska jag packa den ännu tidigare. Hoppas ni har en fin dag, vet inte om ni kanske är ute i snön och leker? kramar

Fröken Isakson

Åh vad spännande. Nu är det snart dags. Vilka finfina saker du ska ha med. Kram kram linda

Erika

åh så sött! nu får bebisen komma

Erica

Vilka fina bebiskläder och kanindräkten är ju verkligen jättesöt.

Hoppas eran bebbe kommer snart så du slipper ha det så jobbigt.



Stor kram på dej