Godmorgon Onsdag




Hade helst velat snooza kvar i sängen imorse :)så trött och så varmt o gosigt under duntäcket.
Har sovit lite bättre i natt, ingen Alex som väckt mig att jag snarkar ha,ha
Jag är visst en hejjare på att prata i sömnen nu oxå.
snarkat har jag liksom aldrig gjort förrut men nu skakar visst väggarna här hemma för även svärmor vaknade av att jag snarkade när de sov här.
Men det är väl graviditeten och mina sköra slemmhinnor:)

Alexandra har gått till skolan.Idag skulle de på naturpromenad.
Jul-lovet börjar på fredag för henne.
Thimmy flyger nog hit på fredag oxå:)stor killen kommer till storstan.

Kanske man ska ta och äta lite frukost då.
Har ju börjat morgonen med en coka-cola burk ;)
Emily

hihi inte helt fel att börja dagen med cola ju :P tsss!



kramar

Duracellmamman

Ja vem hade inte velat snoza den här morgonen?! ;-) Känns så skönt att julledigheten närmar sig med stora steg, kanske man hinner komma ikapp med sin sömn...



Härlig start på dagen ;-)



Varma kramar!

Daniel

å härligt jullovsliv det blir på fredag! :)))

Nathalia

Vilken mysig bild gumman.

Härligt att du har kunat sova bättre nu ler.

Kram till dig från mig..

Kristin

Skönt att du fått sova lite, nu håller du dom andra vaken istället då med dina snarkningar :) Novas overall är en Everest. Amanda pratade så gott om dom så jag fick bara lova att testa, hihi. Nova invigde HK-koftan som hon fick av er i fördelsedagspresent och hon blev så fin. Kramkram

Petra

Emily:nä cola e superbra att starta dagen med enligt mig:)gott gott kram



Duracellmamman:ja det ska bli skönt att barnen får jul lov snart:)



Daniel:japp det blir liv i luckan:)särskildt när en tonåring är i farten.



Nathalia:japp sova e aldrig fel kram



Kristin:jaså måste spana in den :)åh vad roligt hon kunde ha koftan då:)japp nu snarkar vi på ha ha kram

Therese

Kände samma sak i morse...men tyvärr var det bara att ta sig upp. Lät gott med chokladbollar. kramar