Väldigt mycke 39


Engla klädd från topp till tå från polarn själv bär jag polarns mammaklänning:)


V 39 är jag och magen inne i nu;)
39 år fyller jag oxå idag tra la la la...

ska snart iväg till BM oxå för att lyssna på den lille :)kanske blir det sista besöket?vad vet jag.


kram o ha en fin dag!
sandra

Grattis :) Hoppas det går bra hos bm!

Tess

stort grattis på födelsedagen!!!!

hoppas du får en superfin dag :)



wow, v.39, snart dags då! :D

johanna med tyra och pyret i magen

Grattis på din dag:)



hoppas allt går bra hos bm:)



kram

vintageretroprinsessa



Ett super grattis på din dag :)



Massa kramar från oss

Matilda - 90a & Snart 2barns mamma!

GRATTIS!!!! =)

Hoppas det blir sista bm besöket för dig idag då ;)

Sara

Grattis!

Ewa Hedlund

Ett stort grattis på din stora dag,men nästa år så smäller karamellen :-D

Hoppas att det är bara bra med er o att bebisen kommer snart

ha en underbar jul o va rädda om varandra

Många kramar Ewa

Anna

Ett stort grattis!!! Hoppas din dag blir bra!

Va fint ni matchade varandra :)

Hoppas det går bra hos bm.



Kram kram

Erica

Grattis på din dag!!



Va fina ni är på bilden :)



Ha en mysig dag!!



Kram Erica

Therese

så söta ni är. Nu ska jag ladda inför resa, packa. kramar

Mia

Grattis, grattis!! Vad fina ni är!!

Ha en ljuvlig födelsedag!!

Kram!

sofie*

Hipp Hipp Hurra för dig idag!

men 39?? Det trodde jag aldrig, du ser mycket yngre ut och det är en komplimang=)



Ni är jättefina ihop i de söta kläderna!!

KRAM och god jul, kanske ni får en bebis på julafton hihi.

Linda

Men GRATTIS=)



Ja tofflorna var riktigt coola och billiga.

Fröken Isakson

Åh vad fina ni är och supergrattis till dig i efterskott. Hoppas du hade en mysig dag. Kunde aldrig tro att du blir 39 :D. 39 snart dags ju :D, spännande. Kram Linda

PS. tänkte lägga upp dig som länk på min blogg, hoppas det är ok.

Daniel

Ni e ju bara för sööööööta!!!

Therese

antar att ni har fullt upp, hoppas ni får en jättefin jul tillsammans, kramar

Petra

Tack för alla fina kommentarer söta ni:) KRAM

Madeleine

grattis, fina ni är!!