Återvinning



Älskar dessa fina ting som kommer från naturen

vackert med stenar och sand har man bara fantasi går det är göra mycket fint från naturen

längtar till sommaren då ska vi plocka vackra stenar igen :-)

Lotta

Jättesnyggt ju =)

Längtar också till sommaren nu !!

vintageretroprinsessa

Super snyggt :)

i hallen där ena fönstret är har jag ett fat med snad och massa stenar från sverige och turkiet som Madicken plockat :) och några snäckor :)



Ha en fin måndag kraaaaam

Sandra

Åh, så fint! Gillar verkligen sånt där men själv så saknar jag den där fantasin till att få ihop det till något vackert! Haha.. plocka stenar och sånt kan jag ju men.. =P



Hoppas ni får en bra måndag! Jag och Theo tänkte bege oss till Gullänget på babysång idag! =)



Kraam..

Petra

Lotta:ja tur vi går mot rätt tid nu:-)



Jessica:ja det e så fint vill ha så i mitt fönster i sommar:-)



Sandra:ja de e fint och stenar e ju lätt att plocka tsss men atthitta riktigt finna e inte så lätt.

ok ha en fin dag på sången kraam