Bokrea och dagens jeansfynd


Fettisdag och semlor ska inhandlas till kvällensmysfika tillsammans med kidsen.

Har varit ute på bokrea köpte bara böcker till Engla lite pekböcker .
Fyndade två par nya jeans inne på Vila nästan gratis ju,bilder kommer senare:-)

Riktigt härligt ute dags att lämna av den stora klumpiga dunjackan hemma i garderoben och ta fram den tunnare varianten.

Nu dags att hänga tvätt o kasta in en ny.
kasta i oss lite lunch när Engla vaknar,sedan hämta Alexandra från bussen.

Hur äter ni eran semla?
Fru Evelina

vet du att jag gillar inte ens semlor haha =)



bokrean vill jag ner till asap!



kram

vintageretroprinsessa

Jag äter min semla med munnen :)

Hiii hiii :)

skojas bara som den är rätt upp och ner locket först :)





Åhh jeans fynd :)

det får du allt visa upp :)

ska nog in i morgon men vet ej om Bambi ska vara med eller vara hemma med papi :)

så man kan spana lite :))))





kram

Petra

Fru Evelina:nämen semlor e ju så gott:-)kram



Jessica.haha ja äter min m heeela ansiktet ok e han ledig i morrn?kraaam

Fru Evelina

allvarligt och allvarligt... jag kan ha en kronisk men godartad sjukdom som innebär livslång smärta och kanske svårigheter att få barn... Farligt är det ju inte, men inte så kul heller =)



kram!

Tess

först locket (med lite grädde på varje tugga) och sen själva bullen, utan mjölk ! :P

vintageretroprinsessa

Petra : Joooo han e ju ledig hemma med oss nu hans kurs var bara 3 veckor.

Jag nkte ta tio i tio bussen kanske kan vi öta uh i morgon eller varför inte kina buffe ?

klockan 11.00

kostar 85 med dricka där :)))))))))







Kraaaaam

Mia

Jag äter min semla rakt av bara...med kaffe gärna.

När jag var barn åt jag den i ljummen mjölk. Kan inte riktigt förstå det idag :-)