En dag på skolan

Imorse åkte jag och Engla till Alexandra skola för att titta på en liten teateruppvisning.
tyvärr kom inte den buss som vi väntade på utan vi fick ta en annan som gick 20 min senare men vi kom inte
mer än 10 min försent men synd då Alexandra var berättaren och vi missade början.


Hooobidoo jag vill se ut som du!!!Alexandra är apan med den röda nosen:-)

Själva teatern utspelade sig inte längre än 20 min.
När det sedan var lektion så skulle klassen ut till återvinningstationen och slänga sopor och lära sig om återvinning
så hängde vi med för att kolla så det gick rätt till ;-)
Efter det var det skol-lunch i matsalen där vi även hängde med,Engla fick sin gröt och en banan medans syrran käkade
lasange till lunch.


Engla gillade att titta på alla barn.

När alla barn sedan skulle iväg för att åka skridskor så ställde sig även Engla i ledet hehe ja det ska börjas i tid.
Alla Alexandras kompisar tyckte det var så spännande med en liten Engla på besök.


väntar på bussen så vi kan åka hem igen!
vintageretroprinsessa

MYS dag :)

Massa fina bilder :)

alltid kul att åka ivg på sånt synd ang att bussen var sen bara :S men det fixxade du jue :))



ha det finast kraaam

du bara försvann msn ? hahaha

Anna

Va roligt att få vara med i skolan sådär!

Kram kram

Petra

Jessica:det var supermysigt på skolan ja du min data lever sitt eget liv hehe kram



Anna:ja det var roligt kram