Kissat i pottan

Engla mår betydligt bättre nu är det full fart igen:-)
skönt det gick över så fort peppar peppar ta i trä har jag klarat mig än så länge.
Men vi låg ju magsjuka i slutet av nov om ja inte minns fel.

Engla har somnat nu tror det är för natten ef som hon sov tidig middag redan 10.00 sen har hon varit vaken hela dagen.
Men hon vaknar nog i natt och vill ha flaskan (de gör hon alltid)

Usch man går och känner efter hela tiden tycker det bubblar i magen.

Imorgon kommer Englas pappa hem ska bli underbart SKÖNT.
Behöver lite avlastning skulle kanske ta och boka mig en spa-resa el nått snart.
Sitter ju bara här hemma o glor jämnt som en uggla.
neh jag ska inte låta som en moralgnällkärring men det är faktiskt slitsamt att vara ensam på veckorna.
Om vi ändå höll oss friska då.
Men jag hoppas han kommer hem med en fet bukett ROSOR  för annars kan han gott sova i trappen grrrr.



Hittade den här fem myror serien på apoteket igår :-)

Glömde berätta det viktigaste :-)
Min duktiga Engla kissade på pottan igår.
Anna

Förstår dig väldigt mycket! Jag är jätte mycket själv jag med och mina barnvakter bor en bit bort och det är tufft! Jag njuter av var enda sekund nu när G är pappaledig och hemma. Boka in en sparesa det är du värd!!

Vilken duktig tjej som kissade i pottan!

Kram kram

Petra

Anna:kul att nån förstår mig:-(ja hon e så duktig får se om det går igen:-)kram

Kristin

Förstår att det är jobbigt att behöva vara ifrån varandra så mycket, det är skönt att ha någon att dela vardagen med. Jag har ju levt i ett distansförhållande i många år, dock utan barn, men man saknar verkligen att ha vardagen ihop. Bara att få sova tillsammans är ju guld värt!! Sen kan det ju vara skönt att få någon kväll eller dag själv också och göra precis det man vill :) Kram

Amanda

Vad duktig hon är! Ludwig leker mest med sin potta. :o) Det är en rolig pryl men inte att sitta på.

Petra

Kristin:ja det e värt mkt om man kan få sova ihop haha visst e det skönt att få vara ensam i bland men nu e det så mycket och jobben finns ju tyvärr i sthlm,men ikväll blir det mys hoppas jag:-)kram



Amanda:Tack jag tror det var en engångsgrej men vi ska prova på nytt igen har legat på latsidan nu några dar men det är bra att börja i tid.

Sandra

Åh, duktiga tjejen =)



Den där serien gillar jag, har ett shampo i den serien som luktar jättegott.. Theo fick av min moster som jobbar på apotek..



Ha en härlig torsdag! Kraam..

Tess

vad duktig hon är!!



hoppas ni andra klarar er från maginfluensan, inget roligt det där :( noah har åkt på det, min lilla stackare :/



kram

HANNAH

Alla i min klass förutom tre pers med mig var magsjuka förra veckan.. det är ju helt otroligt hur det sprider sig fort. Vad skönt att ni är friska nu och jag hoppas verkligen att jag inte råkar på den! Har faktiskt inte varit magsjuk sen jag var 5 år och jag har hört att vissa bara kan bli magsjuka en gång, typ som vid vattenkoppor :s Jag skulle bli skit glad om du röstade på min outfit som finns i min blogg. Om du vill se bara bilden direkt klicka här: http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=17012



Tack i förhand :)

Petra

Tess:stackars liten :-( krya på er kram.



Hannah:jasså det har jag aldrig hört magsjuka en gång hehe vore bra för oss:-)ska kika in i din blogg