Nattens bravader


så här sött såg det ut igår kväll,ett tag i alla fall....

Engla vaknade vid tolv i natt och kräktes ner hela våran säng :-(
Alexandra vaknade och tog sitt täcke och gick upp på övervåningen till hennes rum ja för vem vill
ha en spya på sig.

Det var bara att tvätta av Engla och byta lakan,kräktes lite mer och kräktes lite mer på handukarna som togs fram heeela tiden.
somnade en stund och kräktes ner hela sängen igen!
böt lakan tvättade av oss igen.
Min lilla stackare.

Just nu ligger hon på soffan och sover ,har tittat på teletubbies med mig.

Hon har druckit lite vatten och blåbärsdricka och ätit en liten bit banan som hon så gärna ville ha och hon har fått behålla allt än så länge.

Jag kan ju bara hoppas på att jag klarar mig för hur ska det annars gå när man e själv med barnen.

kallt är det ute oxå -15 och jag har egentligen ingen lust att ta ut Engla i em då vi ska hämta Alex från busstation

Nu ska jag dricka lite blåbärste i förebyggande syfte :-)
Sandra

Uscha då.. ni verkar inte alls ha det trevligt just nu! Fy för magsjuka! Finns det något värre? Hoppas Engla kryar på sig snabbt och att du får klara dig =)



Kraam..

Lotta

Nämen fy vilken natt =(

Ja hoppas verkligen du klarar dig !

KRAM !

♡ GucciMama ♡

oj hoppas hon blir bättre lilla engla. Chokladrutorna blev grymt goda. Väldigt uppskattade dessutom, har typ 2 bitar kvar :-)

Mia

Usch, stackare! Kräksjuka är inte roligt! Hoppas det inte är det så att ni andra håller er friska. Kram!

Kristin

Men blää vad jobbigt, hoppas lillan snart mår bättre. Kram

vintageretroprinsessa

:(

Men Petra då :(

stackars Engla :(

Hoppas att hon snabbt kryar på sig :(

Ussh för alla sjukdomar som hrjar omkring :(







Tänker på er massa.



KRAM

Petra

Tackar för alla fina kryapådigkommentarer till Engla:-)hon är mkt piggare nu!kram Petra&Engla

Tindra

Varsågod, hoppas det hjälper din lilla söta prinsessa, vad söööt hon är

Petra

Tindra:Tackar ;-)ska prova det.