Utmanad




Har blivit utmanad av Anna att lista de tre saker jag gillar bäst med min kropp
Kan ju tala om att det var inte helt enkelt.

Här är mina topp tre

1. Mitt hjärta- jag har ett varmt hjärta

2.Nosen-ja min näsa kan spåra lååångt jag har ett enormt luktsinne på både gott och ont.

3.Ögon-Jag är stolt att jag kan se med mina två ögon ;-)är livrädd att bli blind.Har ju så mycket fint att se på som tex mina barn och allt annat snyggt som finns typ alla snygga killar (fniss)

skitsvår utmaning,jag var kanske lite ironisk men herregud vad gör det :-)
Någon som vill veta något mer meila mig gärna och fråga (skämt)

Hoppas du är nöjd nu Anna och jag lovar att komma igen med en ännu tuffare utmaning till dig då tillfället ges :=)
Anna

Haha!! Ser fram emot det :) Ja det var ingen enkel utmaning det där det håller jag med om!! Hualigen!

Kram kram