Det är jag som är mamman

YES YES YES YES YES YES YES YES.........
HELVETE VAD JÄKLA GLAD JAG ÄR I DAG:-)

Gissa om jag blev HAPPY då jag talade med mamma i telefon jag ringde henne när jag gick på stan orkade inte vänta tills jag kom hem.
Kan bara tala om att det blir cellgifter i morgon jiiiiihoooooooo
Hon var på radiumhemmet i dag och fick det bekräftat
Det blev glädjetårar utanför Åhlens kan jag säga :-)
faaaan vad glad jag är ursäkta att jag svär,men har inte sovit så bra i natt vi visste inte om provsvaren var bra nog!
så imorgon kör vi igång med nya tag nu ska vi vara positiva och se alla möjligheter
puss min älskade mamma jag älskar dig högre än himmlen.
Nu ska vi se att det här ska ordna sig till det bästa!
ooooh vad jag e glad för hennes skull och allas skull.
puss puss mamsen:-)


Han ju även med att shoppa en ny cd skiva fick tipset av en annan bloggare som jag följer dagligen


Hanna Hedlunds senaste:-) tack Anna för tipset.



Ett nytt nattlinne från H&M ska invigas ikväll.


Nu ska jag fixa ordning lite här hemma medans Engla sover i vagnen
Det var kallt och friskt ute idag!

puss&kram

Kristin

Men vad skönt att dom kan börja behandla din mamma. Vilket snyggt nattlinne, synd för B att han inte är hemma ikväll :) Vi ses imorgon, kramkram!!

Petra

Kristin:ja det känns så oehört bra!ja precis synd för hans del hehe ses i morgon kramiz

Nathalia

Grattis gumman!

Vad glad jag bler fär eran skull.

Mia

Åh...vad roligt!!! Äntligen!

Fina inköp! Hot nattlinne... ;-)

Tess

åh vad härligt! vad glad jag blir för er skull :-)

jättefint nattlinne :-)

kram

Lotta

Men så skönt för din mamma o självklart för alla er runt omkring henne med =)

Många kramar !!

*Sofie*

Jag glädjs med er=)=) Skönt för din mamma att få så mycket stöd från sin dotter!



KRAM

Anna

Vad skönt att din mamma kan få behandling, nu håller vi tummarna!! Snyggt nattlinne! Visst är skivan bra?!

Hoppas ni får en bra torsdag!

Kram kram

Ebba's mamma (Angelica)

Ååå vad kul, hoppas alll går som det ska :-)

Kram,

Petra

Tack för alla fina kommentarer de värmer mig:-)