Vardag igen!

De stora barnen är i skolan!
minus 10 grader kallt ute men solen lyser fint på oss:-)
Engla vill inte alls göra som jag vill konstigt va??
Vi tog en kort promenad så hon skulle somna i vagnen vilket hon oxå gjorde men nä vi kom hem vaknade hon ef tio min
det var den sömnen och jag stog med skurmoppen i
högsta hugg
och vill få rent här hemma.
Nu är det bus i storesyrrans rum som gäller :-)

Min käre mor har även återhämtat sig mycket bra måste jag få säga:-)
Jag är så glad!
Hon har tagit sig ut för att handla mat från grillen och åt upp nästan allt ;-)
Är väl less på sjukhusmaten som inget smakar.
På torsdag är det planerat att hon ska få komme hem:-)
Med hjälp av hemtjänst då förstås.
sen gäller radiumhemmet i 6 mån med cellgifter
Men det har hon redan gått igenom en gång för hon hade bröstcancer för 6 år sedan.
snacka om att jag är imponerad av min mor,när vi åkte ner sist så trodde vi att det var kört:-(
Har nog aldrig kännt mig så rädd för döden som då!
Det var så hemskt att få se henne ligga på hjärtintensiven med slangar o sladdar överallt och höra hennes tunga andning!
jag satt och vakade 17 tim hos henne första kvällen vi kom ner!
Det lät inge bra med henne alls efsom hennes njurar inte fungera inget ville funka.

Men nu är det nya tuffa tag som gäller
min mamma måste vara hur stark som helst.
Tycker så synd om henne för allt började när hon sluta röka hon som kämpade med att sluta med denna rökning sen går allt käpp rätt åt skogen:-(

Nästa vecka blir det radiumhemmet för henne och jag ska försöka att följa med henne!
varför bor man så långt bort?
Hur smart e det?

ska bli skönt att komma ner igen för man tänker så mkt här uppe all energi går åt till en massa tankar och inget får man gjort här hemma för jag orkar inget och har svårt att sova på nätterna!
vill få tillbaks energin och min sömn:-)

Jag hoppas på det bästa nu
att skiten ska försvinna från mammas kropp
för jag vill behålla min käre mor ett bra tag till!




Anna

Förstår att det känns jobbigt att bo så långt ifrån när något sånt hemskt händer!! Håller tummar och tår för att din mamma ska få må bra igen!!

Kram kram

Mia

Håller också mina tummar för din mamma! :-)

Petra

Anna:Tusen tack för din din kommentar kram kram!!



Mia:Tack snälla :-)kram kram.

♡ GucciMama ♡

Det hoppas vi att du gör. Det finns inget bättre än Mamma.

Petra

GucciMama:ja mamma är bäst jue;-)