Jag tycker om dig syrran


Bild tagen nu! Lika klänningar från polarn&pyret


Flygresan för Alexandra gick bra med på flyget var visst Nils (storstadskillen)storbloggaren som är tillsammans/var? med blondinbella:) Alex tyckte att hans skor var snygga haha hon kände igen honom sedan vintras då vi var på samma fik i övik.
Min duktiga prinsessa klev av sist av alla och en orolig mamma stod där och vänta
Det tog lite tid innan hon kom ur planet så jag blev tvungen att fråga om alla hade klivit ur planet men grejen var den att assistenten var lite sen.
Sen gick vi och fikade innan B kom med bil och hämtade oss.
Han hade kört Motorcyckel från övik så han hade lite ont i benen stackarn;)
Men det gjorde han bra och han klarade sig från regnet.


Idag ska vi hem till mammas lgh och plocka lite :(
Har hyrt bil på söndag så vi kan slänga en massa
Men sen har jag en kompis som är intresserad av en massa så det känns otroligt skönt
Brorsan kommer även dit idag.
Sen hoppas jag att vi kan bli klara till sönd/månd för nu e vi less och jag vill oxå ha någonslags sem m barnen och hitta på ngt kul innan B börjar att jobba så det så.

Nu är det frukost som gäller
regnar gör det oxå så ngt bad blir det inte idag men vi skulle behöva göra ren poolen.


Nu dags för frulle önskar er en fin onsdag!
emily

gulle ungar!!! Den klänningen har min Engla också :) Köpte den även till en kompis barn i den minsta storleken, kunde inte hålla mig, hihi.



kram

maria

Å, det är så sött när systrar är likadant klädda! Jag hoppas att Malva får en liten syster nån gång så de kan ha likadana käder :)

Erika

vad söta dom är!!

Mia

Vad fina de är!! Polarn och Pyret har så mycket fint. De kan ruinera en. ;-)

Hoppas ni får en bra torsdag! Kram!