maria

Fina bilder!

Tess

superfint!

skulle nog ge min högra arm för eran pool ;)

Erika

Mysigt ni har det!

Sandra

Ååh, så mysigt det ser ut! Blir inte lite avis.. =)

Nathalia

Å vad fint ni har gumman.

Mitt internet funkar ej hemma.

Skriver från jobbet dator,därfär min bloggadress ej kommer med. Hör av dig gumman,har en sak till dig

Kram/N

Mia

Vad ni har det fint!!

Och poolen! Vilken lyx!

Kristina

Jisses så fint!

Ewa Hedlund

Gud va mysit ni har o fina bilder :-D vi kommer o hälsa på nån gång...kram kram

mia

Nämen oj vad kvällsmysigt ni har hos er, ha det gott.

GucciMama

Vad kul att du flyttat hit. Vart i sthlm bor du? Vilken härlig pool, får komma och doppa mig hehe. Barnens Djungel ligger i Arlandastad, nära Märsta:-) Bor ju i mÄrsta så det är nära till mig

Myran

Jag som verkligen vill bo i hus, blir inte mindre avis när jag ser de bilderna kan jag lova! ;)

Sandra

Hej igen.. kom på att jag måste ju berätta att jag var på UL igår! En riktigt sprallig en var det där inne.. nytt BF datum blev 25/12!! Hahaha.. sicken julklapp =)

Emma

SV: Tack=)



Jättefina bilder, super mysigt!

Anna

Vilka fina bilder! Ni ser ut att bo kanon!



Kram kram

Petra

Tack för allas kommentarer:)KRAM KRAM

sofie*

WOWWW vad fint ni har det, vill verkligen med ha en sån lyxpool!!!!

Ser jättemysigt ut.