Kyligt



Jag har blivit lite småbesatt av skaldjur på sistone :)
skagenröra med räkor ägg toast löjrom och avokado sedan skaldjurspaté det e grejor det.

Dags att göra en sen lunch till oss B håller på att snickrar ute i blåsten och Engla är lite överallt just nu både inne och ute.

Ikväll får vi storfrämmande ingen mindre än Thimmy boy kommer hem och ska bo här några nätter min store prins sitter i sin coola mercedes benz och är på G.
Pratade nyss med han då var han i sundsvall.
Nu har han semester och han har skött sig så fint på sommarjobbet att han var välkommen att jobba mer om han ville denna sommar!
Jag är en stolt mamma ska ni veta:)jag är så glad att min snart 19 åring kommer hem till oss.
Herregud jag har varit mamma i 19 år och tagit hand om lillprinsen sedan dag ett.Nu är han stor och ska bo själv.
Men jag tor han kommer att trivas här i sthlm oxå våra grannar har tvillingdöttrar i samma ålder hehe

Nä nu hungrar jag snart ihjäl åt knappt någon frukost och magen skriker efter mat.

på återseende denna kalla blåsiga fredag som dock är utan regn för tillfället.
Therese

oj nu blev jag sugen! SV: jo den verkar bra cremen

verkar bra, värt att testa :)

vintageretroprinsessa

Hallå sötnos :)

vilken lyx talrik bild du bjuder på :)



Hoppas at Thimmy kör lungt är riktigt halt på vägarna nu när allt vatten faller .



Hoppas att ni får en toppen helg :)



kram

Petra

Therese:haha:)ja då ska jag nog kika ef den ha en fin kväll



Jessica:Heey:) jo de va lite snorhalt som han sa men nu e kingen framme;)ska snart äta middag kram

Mia

Ser gott ut det där. :-)

Roligt att det gått bra för din grabb! Kram!

Nenna

Verka som om du har lite gravv nojja hehe. Skönt att Storkillen din kommit fram. Kram kram från mig i ett regnit norrland!! Ps gjorde ett test på fb, om jag var en äkta norrläning, hmmm jag var/är tydligen en storstads människa Ds hälsningar igen från skogen, fniss!

Tess

det där såg gott ut- nyttigt oxå;)

ha en fin helg!

Kristin

Såg inte alls dumt ut. Hoppas ni har en mysig helg nu när storkillen din är och hälsar på också. Stor kram!!

Petra

Mia:japp ja e stolt över honom:)



Nenna:Skaldjur e gott på sommaren hehe jaså bara att flytta ner till storstaden då:)om inte annat får du väl ta dig ner snart eller???Kommer tuvan hem i morrn?kram på er i skogen.



Tess:ja det är nyttigt o gott perfekt kombo:)



Kristin:Tack. ja vi myser på här med storkillen hehe kram du med.

Maria

ÅÅååå det där ser ju så himla gott ut. Hoppas allt e bra med dig. Hej hopp!