Måndag




Solen tittar fram sedan kommer det regn önska sommarvärmen kom tillbaks nu!

B och Engla,Thimmy har åkt iväg och handlat middag och letar gummistövlar på pop till Engla de jag tittade på i solna c var för små ,herregud redan storlek 24.

Känner mig halvseg så jag ska nog lägga mig och vila lite innan de kommer tillbaks,har inte sovit något bra alls i natt.

puss på er!
Erika

så söööt!

Mia

Vilken liten rumpa som kommer trallande! :-D

Hm, min lill-killen måste nog leva på storfot, han har redan strl. 24.

Petra

Mia:haha ja :) jasså han har 24 ok det kanske inte e så stort då men hon hade nyss 22.



Erika:jaa tack:)

vintageretroprinsessa

'

Hallå på er :)

ja vilket sommar väder ena stunden sol sen regn och blåst ;)



Vilka stora fötter hihiihihi :)

Bmbi dras med storlek 20 :)



Hoppas att allt är bra där nere och att ni trivs en massa.

Mysigt att ha Thimmy där kram