Prinsessan kommer hem i morgon.




Som jag har saknat denna fina Alexandra hela 14 dagar blev du hos din pappa på sommarlovet.
Imorgon är det nya äventyr för dig du ska upp i luften och flyga hem till mamma ensam i morr
Du är allt modig du.

Jag och Engla ska ta oss ut på arlanda för att hämta dig
En massa massa kramar vi ska ge dig

Nu väntar kompisarna på dig härhemma :)
Tjejerna som Alex leker med är så lugna och fina lite som lillgammla hela bunten
väluppfostrade och artiga små damer här ;)

Äntligen kommer mammas hjärta hem och då blir det lite mer fart i huset.
Lotta

Åh förstår att du längtat !!

Det lär bli många kramar i morron förstår jag =)

Petra

Lotta:japp många kramar blir det:)

vintageretroprinsessa



Förstår din längtan :)

Kenny har vart borta sen i fredags och komme ri morgon :)



Kram

Anonym

va söt !

Smultronbett

Vad mysigt :)

Ta hand om dig. Kram

Erika

jag har sett henne några gånger :)

Petra

Jessica:ja 14 dar känns som lång tid för både henne o mig kram



smultronbett:Tack detsamma



Erika:jaså :)