Vill du veta....

Tänkte avslöja en hemlighet nu här på bloggen
men vet inte hur intresserade ni är??? :)

Kanske återkommer jag senare under dagen om tiden räcker till
Tills dess ha en underbar tisdag!

Amanda

Hemlisar är alltid kul och jag är nyfiken i en strut! :oD

vintageretroprinsessa

I know the secret hehehhehehehe :)

massa kramar till er alla :)

Anna

Jag är nyfiken men kanske är du med barn igen eller???

Anna

Klart vi vill veta!!

Nu blev jag väldigt nyfiken ju...kan det vara giftemål eller en liten parvel på gång eller kanske värsta lyxresan??? Nu måste du ju säga!! :)



Kram kram

Nathalia

Jag vet vad det är..

Lotta

Nämen så spännande =)

Du måste ju avslöja vad det är snart jue !!!!!!

Kram på dig =)

Carin

fin blogg och mycket kul att läsa

Erika

väldigt intresserad :)



bebis?

gifta er?

Ewa Hedlund

Jag tror jag vet:-) men man veta aldrig....

hoppas att det är bara bra med er..vad fint ni har det, vi kommer o hälsa på nån gång framöver!!!



Kram kram

Mia

Åh, jag vill veta...skvallra på!

Petra

He he tack för eran nyfikenhet där :)