Tess

jag är så ledsen för din skull!

ta hand om dig och varandra, skickar en jätte kram.

anneli

Tänker på er, har just gett mina sovande barn en extra kram.

Kramar

Nathalia

Å gumman

jag belagar vergligen sorgen.

Krammar om hårt

Lotta

De varmaste kramar jag har skickar jag till dig o de dina ikväll!

Fy så orättvist livet kan vara =(

Anna

Ååå jag beklagar det tråkiga men tänk vilken fin ängel som sitter och tittar på dej där uppe lyckliga dom som har henne.Sköt om dej

Johanna

Skickar en riktig styrkekram till dig och er i dag. Tänker på er!

Ewa Hedlund

Skickar med massa styrkekramar till dig/er...tänker på er !!! kramar från oss

eVis eVis

Beklagar verkligen sorgen - det är som du säger nu plågas hon inte mer.



Massor av omtanke och värme

Kram

Cia

Så ledsen för er skull. Beklagar sorgen.

Många kramar

Anna

Beklagar sorgen! Tänker på er!

Stora kramar

Anna

kickan

Jättesorgligt att höra. Massor av kramar från mig.

Amanda

Beklagar vännen! Men så skönt att hon slipper lida något mera.

Tänker på er!

Kramar

Erika

Neeej :/ åh stackare. Beklagar sorgen<33



Jag skickar min varmaste kramar till dig/er..



Kram<3333

Ebba's mamma (Angelica)

Massa karmar till er <3

Mia

Åh, så jobbigt! Har hon nu somnat in?

Usch, tänker på ER!!

Många kramar och ta hand om er!

Kram.

Görel

Åh, jag beklagar sorgen:(

Men hon har det bra nu, och ni kommer att ses igen...

Kram

Anonym

jag beklagar verkligen. men nu har himlen fått ännu ett otroligt fint besök!

ta hand om er!

Petra

TACK FÖR ALLA KOMMENTARER NI GETT MIG KRAM PETRA

Kristina

Jag beklagar sorgen

Tindra

Må hon vila i fred, beklagar sorgen

Katja

Har inte vart inne på din blogg på ett tag, och jag beklagar verkligen sorgen. Jag vet vad du går igenom då min mamma gick bort förra året. Jag hoppas även du hittar ett sätt och gå vidare, och känna lycka igen. Kram Katja

Petra

Kristina::(



Tindra:ja :(



Katja:ok beklagar jag med:( du vet du hur det känns kram till dig