Nagelteknologen anropar


Hmm vad pysslar den unga damen med????


I fredags fick min 8 åriga tokfia för sig att hon skulle ha lösnaglar
hmmm lite väl ung tycker mamman
-men mamma Ida i min klass har ju det kan jag inte få det oxå och du föresten jag hjälpte ju dig att städa hela undervåningen i går:)
Och då sa du att jag skulle få en överaskning!

Sagt och gjort vi köpte naglar
dagen därpå fick en liten tjej väldigt ont i tummen och nageln gick inte att rubba
gaaaah sådant liv i luckan det blev.
Ut på stan leta lösnagelremover fick bort skiten men dock inte allt och gissa vem som ALDRIG mer ska få ha lösnaglar

Nu har vi lärt oss en ny läxa eller hur Alexandra :)


Lotta

Ajajaj,jag vet att jag satte en alldeles för smal o böjd lösnagel på ett finger en gång o det gör rejält ont !!!!

Bättre hon låter sina egna naglar växa.

Stackars liten =(

GucciMama

Ja du här går det ingen bra alls. Potta är inte roligt tydligen. Hur gick du tillväga?

Petra

Lotta:jo precis här blir de inge mer lösnaglar de får växa när hon blir större:)



GucciMama:ingen aning hur det går till hehe men mina alla tre har blivit blöjfria tidigt,Engla vill helst göra nr 2 på pottan hon gillar inte blöjan:)

Mia

hihi...ja, de får sina idéer! :-D