Dagens lilla shopping


Måste bara få dela med mig att dessa coola planetpolare från åhléns
köpte hela kitet för 75 pix.Hur billigt som helst ju.
När jag kom fram till kassan hade jag bara förvaringslådorna med mig men då säger trevliga Eva i kassan
att jag får ta en kudde på köpet:-)
så skynda fynda på åhléns vettja.



Lite nytt till mamman oxå.

Nu har jag en liten som vaknat i vagnen så nu e det ingen idé att sitta kvar här
lunch som gäller.


min lunch :-)
eVis eVis

japp vi bor i Täby - stordottern är 13 år och lilldottern är 10 år. :) Är de mättande de smothisarna ?

Amanda

Vilka fynd! :o)

Erika

var det två betala för en på planetpolarna "förvaring"?



jag köpte också förvarging med polarna :P

Petra

eVis eVis:okej trevligt vi funderar på hus där:-)ja de e mättande!



Amanda:jovisst va det:-)



Erika:ja precis :-)



emily

Nej, hjälp! Är mer kvinna!! haha. Fina saker du hittade. Man måste såklart shoppa lite när barnbidraget ramlar in, hihi jag gjorde likadant.

emily

Nej, hjälp! Ät mer kvinna!! haha. Fina saker du hittade. Man måste såklart shoppa lite när barnbidraget ramlar in, hihi jag gjorde likadant.

Sandra

Ååh, jag har också spanat in de där planetpolarna.. de är ju skitcoola! Måste dit och titta lite nu då =)

Trevlig helg! Kraam..

Linda

Hehe ja jag är nog en liten matlinda=)

Petra

emily:Tackar jo jag åt mer än än banan smoothies:-)



Sandra:ja gör det :-)detsamma kram



Linda:ja de e du!!

vintageretroprinsessa

Ha ha har ni oxå fastnat för planetpolarna ? :)

kenny har hela serien nu på rummet sitt :)





Den smottthien har vi tre i kylan dricks flitigt av alal då vi ej gr egna :)



ha en toppen lördag kram kram

Petra

Jessica:planetpolarna var riktigt pangpris ju;-)perfekt till englas leksaker.Ja smoothin va god tackdetsamma kram