Kärleken kom och GICK

Jaha då var man ensam igen då.
Han tog sina väskor och gick
En jobbarkompis kom och hämtade upp honom utanför och körde till umeå flygplats
De flög till sthlm-arlanda sedan till budapest.
Här sitter jag i min ensamhet med tre barn och faktiskt njuter :-)
Nä då det är inte så illa som det låter min kärlek ska iväg på jobbresa till budapest helt enkelt bara.
På söndagnatt får jag pussa på han igen.

Kärlek älskar dig så!



Alexandra är och spelar bordtennis med sin pappa och en biskop hehe de lät lite skoj!
Får höra mer om det när hon kommer hem om en tim.



Får väl trösta mig med god choklad ikväll för det e jag väl
värd????

Cia

Choklad tycker jag absolut att du ska trösta dig med ;-). Stracciatella är en av mina favoritsmaker när det gäller glass så det känns som att jag absolut måste se till att prova den chokladen du har på bilden här.

Tack för en trevlig blogg. Har följt den ett tag och kommer säkert fortsätta göra det :-).

Petra

cia:Tack för din kommentar kul att du följer bloggen då välkommen åter:-)

Kristin

Gott med choklad, den där har jag aldrig testat dock. Var den god? Kramkram

Cia

Tack själv :-). Är också nyfiken på hur chokladen smakade?

Petra

Kristin:ja choklad e gott men den där var lite söt för min smak;-) kram



Cia:ja den var inte i min smak lite för mkt;-)