Men vakna då!


Lite lokaltidning o smoothies innan den lille vill vakna:-)

Engla sover vidare verkar vara väldigt trött idag
tänkte göra lunch e vrålhungrig men vill ha sällskap i matbordet.

bjuder på lite shoppingbilder då.


Hello Kitty såklart:-)nu kan vi bada i badhuset


En randig till Alexandra


skysta jeans till Engla


söt bodys till lillprinsessan:-)

Allt är från H&M perfekt då de har sin 10% vecka nu.

näää nu ska jag rassla till lite så lillan vaknar hon ligger i sin vinteroverall o de e på tok för varmt
Har ju sovit över två tim nu:-)
Linda

Jag håller på och tar körkort men det är inget jag vill skriva om i bloggen.

Linda

Du har blivit utmanad i min blogg=)

Anna

Vika fina kläder ni shoppat! Gärna jeansen :) (Isabella har ett par likadana)

Kram kram

Petra

Linda:wow spännande:-)jasså en till utmaning pust...



Anna:Tackar jasså ja då förstår jag kram kram